Everlast márka története

Az everlast márka

Az Everlast 1910-ben, New York, Bronx negyedéből indult világhódító útjára. Jacob Golomb, egy szabó fia, elégedetlen volt a fürdőruhája minőségével, ezért varrt magának egy olyan úszódresszt, ami elnyűhetetlen. Jacob büszkén az Everlast nevet adta újdonsült termékének, ami magyarul "örökkévaló"-t jelent. Sajnos a dressz nem tartott az örökkévalóságig, de a név igen.

Az elkövetkező néhány évben egy kis boltban folyamatosan gyártotta és árulta sportruházati termékeit, amik egyre népszerűbbek lettek. A fordulópontot az 1918-as év jelentette, amikor is egy fiatal bokszoló, azzal a kéréssel fordult Golombhoz, hogy készítsen neki egy olyan fejvédőt, ami akár 15 menetet is kibír a szorítóban, mivel abban az időben ilyet nem gyártottak. A fiatalember neve Jack Dempsey volt. A Golomb által készített fejvédőben és kesztyűben 1919-ben elnyerte a nehézsúlyú világbajnoki címet. Ezzel az Everlast beírta magát a boksztörténelembe.

1920-ra a kis bolt egy többemeletes épületté nőtte ki magát, ami a világ elsőszámú boksz-felszerelést gyártójának főhadiszállásává vált. 1921-re az Everlast cég már nem csak az ökölvívók számára készített felszereléseket, hanem mindenféle egyéb sporteszközt is gyártott, a fogvédőktől kezdve a fitnessgépekig.

1925-ben Golomb megtervezte első, még bőrbetétes "boxer trunk"-ját, mely alapját képezte a későbbi ruházati termékeinek. Az elkövetkezendő évtizedben az Everlast név szinonímája lett a boksz szónak, és 1935-ben a vállalat felvette az Everlast Worlds Boxing Headquarters Corp. nevet.

Apja halála után, Dan Golomb lett az Everlast birodalom feje, 1958-tól 50-50%-ban Ben Nadorffal karöltve vezették a céget. Nadorf olyan neveket szerzett meg a cégnek, mint Cassius Clay (közismertebb nevén Muhammad Ali), John Fraser, Evander Hollyfield és a mai napig mindhárom profi bokszszervezet kiemelt támogatója.

Természetesen a sportfelszerelésekkel párhuzamosan fejlődtek az Everlast ruházati termékei is, amelyekkel a cég az öltözködés és a divat világába is letette névjegyét. Az elmúlt évtizedekben a ruházat gyártás húzóágazattá vált, aminek oka nagyrészt az európai piacra való bekerülés.

Az Everlast nagy hangsúlyt fektet kényelem és a komfort mellett a tökéletes anyagválasztásra és a minőségi kidolgozásra, de a limitált szériagyártásnak köszönhetően a termékek megőrzik exkluzivitásukat...